.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پاسخ تند دایی به رویانیان ؛
گنده‌تر از تو هم نمی‌تواند دایی را خراب کند
شمال نيوز: نمی‌دانم آقایانی که یک دفعه پیدای‌شان می‌شود چطور دایه مهربان‌تر از مادر می‌شوند. قبل از اینکه این آقا (رویانیان) به پرسپولیس بیاید آیا به غیر از راهنمایی و رانندگی جای دیگری دیده بودیدش؟... این آقا کجا بزرگ شده است که یازهرا گفتن مرا رقص و پایکوبی می‌داند!
 گنده‌تر از تو هم نمی‌تواند دایی را خراب کند

سرمربی تیم فوتبال راه آهن در واکنش به انتقادات اخیر رویانیان، یکی از تندترین جملات را خطاب به مدیرعامل پرسپولیس مطرح  کرد و حتی کنایه هایی نثار محمود احمدی نژاد کرد.

به گزارش شمال نيوز ؛ علی دایی پس از شکست مقابل پرسپولیس، در حمله ای بی سابقه به مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، از عبارات بسیار تندی استفاده کرده و در خصوص صحبت‌های محمد رویانیان تصریح کرد: دوست دارم برای روشن شدن ماجرا برای هواداران پرسپولیس در این خصوص صحبت کنم.

وی در ادامه افزود: نمی‌دانم آقایانی که یک دفعه پیدای‌شان می‌شود چطور دایه مهربان‌تر از مادر می‌شوند. قبل از اینکه این آقا (رویانیان) به پرسپولیس بیاید آیا به غیر از راهنمایی و رانندگی جای دیگری دیده بودیدش؟

دایی با طرح این سئوال که "اگر دنبال طلبم بروم آدم بدی می‌شوم"، تاکید کرد: من هرچه دارم از بالایی دارم نه از پرسپولیس. پرسپولیس و تیم ملی وسیله‌اند. وقتی در تیم تجارت بازی می‌کردم بهترین بازیکن مسابقات انتخابی جام جهانی در سال  93 شدم و بعد از آن پرسپولیس دنبالم آمد.

سرمربی راه آهن تاکید کرد: اگر پرسپولیس به من 20 تومان داده من 4 برابرش را به این تیم برگردانده‌ام. نمی‌دانم این آقا کجا بزرگ شده است که یازهرا گفتن مرا رقص و پایکوبی می‌داند!

دایی که به شدت عصبانی بود ادامه داد: مسلمانی به ریش نیست. اعتقاد به ریش نیست به ریشه است. باید بدانیم آدم‌ها از کجا آمده‌اند.

وی تاکید کرد: تو هستی که توسط بنده خدا یک روز است به این فوتبال آمده‌ای و یک روز هم که آن بنده‌خدا برود می‌روی. این آقا گذشته‌ای ندارد که من بخواهم یادآوری کنم. ایشان فکر کرده چه خبر است؟

سرمربی راه آهن ادامه داد: مگر من از تو به خاطر ریشت می‌ترسم؟ من از بالایی می‌ترسم نه از شما. دین و مسلمانی به ریشه است نه ریش.

دایی که لحظه به لحظه بر عصبانیتش افزوده می‌شد، افزود: ببخشید من از شما می‌ترسم، شمایی که به خاطر تبلیغ خودت به پرسپولیس آمدی و گفتی تیم را کهکشانی می‌بندی؟! شما برای اینکه خودت را نشان بدهی قهرمانان المپیک را به پرسپولیس آوردی و با آنها قرارداد بستی. علی دایی جواب هزار نفر مثل تو را هم می‌دهد چه برسد به شما، تویی که بنده خدا هلت داده و از جایی دیگر به ورزش آورده است. بدبختی ورزش ما همین است.

سرمربی راه آهن خطاب به رویانیان گفت: بنده خدا! تو هم می‌روی. امسال امثال کریمی و دایی و خوردبین را کنار می‌گذاری اما سال‌های آینده چه؟

دایی تاکید کرد: همه می‌دانند دایی چطور کسب درآمد کرده است. من استحقاقش را داشته‌ام و خدا هم کمکم کرده است. شما که یک مدیر دولتی بودی! این پول‌ها از کجا می‌آید؟ شما که می‌گویید از وزارت ورزش پولی نگرفته‌اید. نکند شما مولتی میلیاردر بودی و ما خبر نداشتیم!

سرمربی راه آهن ادامه داد: من از باشگاه السد قطر به باشگاه بیله فلد رفتم که با این انتقال بالای یک میلیون مارک به جیب باشگاه پرسپولیس آمد.

دایی در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: شمایی که وقتی به یک مسند می‌رسد خودت را گم می‌کنی. اصلا از این صحبت‌ها خنده‌ام می‌گیرد. بعضی‌ها می‌گویند بازیکنان پرسپولیس با دایی ارتباط دارند که باید بگویم بله. من با همه فوتبالیست‌ها ارتباط دارم و به عنوان یک برادر به آنها کمک می‌کنم.

وی افزود: فردا، پس فردا تو هم رفتنی هستی اما مطمئن باش امثال دایی همیشه در دل مردم می‌مانند.

سرمربی راه آهن با بیان اینکه "آیا از این صحبت‌ها خجالت نمی‌کشید"، خطاب به رویانیان گفت: یک خورده معرفت داشته باشید. یک خورده مرد باشید. شما یک میکروفن دست‌تان است که هر چه می‌خواهید می‌گویید. تو که ادعا داشتی فوتبال ما ناپاک است و برای مبارزه با این ناپاکی‌ها آمدی اما با این شرایط باید بگویم وای به حال پرسپولیس که تو بخواهی با خراب کردن امثال دایی آن را درست کنی.

دایی ادامه داد: تو تا دیروز هزار بار مجیدی و دایی می‌گفتی. با این حال گنده‌تر از تو هم نمی‌تواند دایی را خراب کند، چرا که من همه چیزم را از بالایی گرفته‌ام و پرسپولیس و تیم ملی وسیله بوده‌اند.

وی تاکید کرد: شمایی که یک روزه به فوتبال آمدی چطور دایه مهربان‌تر از مادر شده‌ای؟! در حالی که تا قبل از این هیچکس شما را در ورزشگاه ندیده بود.

سرمربی راه آهن افزود: شما در حدی نیستید که راجع به دایی حرف بزنید. از این به بعد هم هر حرفی بزنید همه چیز را واضح‌تر می‌گویم چرا که سرم زیر بغل کسی نیست و از هیچکس نمی‌ترسم.

وی گفت: مگر کسی که بخواهد حقش را بگیرد جرم می‌کند؟ چرا شما با آنهایی که بعد از دایی به پرسپولیس آمدند تسویه حساب کردید ولی حالا که به ما رسید پول‌مان را نمی‌دهید؟ من سه ماه قبل محترمانه درخواست کردم پولم را بدهید ولی وقتی جواب نمی‌دهید این اتفاقات می‌افتد.

سرمربی راه آهن همچنین در خصوص دیدار این تیم مقابل پرسپولیس گفت: ما شروع بدی داشتیم و روی دو ضربه ایستگاهی که نقطه قوت پرسپولیس بود گل خوردیم. اگر نیمه اول یکی از توپ‌های ما گل می‌شد جریان بازی تغییر می‌کرد.

دایی تصریح کرد: بازی متعادلی بود و ما روی تیزهوشی بازیکنان پرسپولیس گل خوردیم. گل دقیقه اول همه حساب و کتاب ما را به هم ریخت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 آبان 1391
آقای دایی باید حرمت مدیرعامل پرسپولیس رو حفظ کنه...خیلی مغرور شد دیگه این دایی
نا شناس 1 آبان 1391
تادیروز دایی مخالف علی کریمی بود حالا داداش شدن؟؟؟؟؟؟؟؟دایی جان خیلی مغروری...من یک پرسپولیسی دو آتیشه هستم اما حرفهای دایی درست نیست
نا شناس 1 آبان 1391
حق با دايي هستش، رويانيان تا ديروز براي جا انداختن خود دنبال امثال دايي و كريمي و پروين بوده، حالا كه يه برد داده خودش شده. رويانيان براي كار ديگه اومده و هدفش مشخصه و به صلاحش نيست كه هر روز با يكي در بيوفته يه روز كريمي يه روز دايي و ... . اگه باشگاه حرفه ايه بايد رفتارش هم حرفه اي باشه. اگه بازيكن يا مربي خارجي بود اينجور باهاش برخورد مي كردن؟؟؟
ورزشکار 1 آبان 1391
از خط قرمز نگذر با پول بزرگ نمیشن از حرف های متکبرانه تان خوشمان نیامد
علی 1 آبان 1391
سرتاکرباس یکی هستندمگردایی کی هست ؟وای بحال ورزش کشورما
نا شناس 1 آبان 1391
دمت گرم علی دایی همیشه دوست داریم
محمود---ن 1 آبان 1391
دوا ی دوتا علی جون را هم یاد من نرفته(علی دایی و علی پروین) علی دایی دو تا بازی را برده از تیم ملی و پرسپولیس طالبکاره ووقتی باخته میکه من به اون بالایی بندم !!!دوای دایی و مایلی که شده کمدی کلاسیک کشوری که برای ورزشیها آبروی نکذاشتند علی آقا ی دایی هم گویا سرش در بقل هیچکی نبوده اصلا لاوی نداشته؟؟؟!!!
mehsal 1 آبان 1391
من فکر می ک نم حتی بدترین دشمن های دایی هم در مورد صداقت این مرد شک ندارند..................
کریم 1 آبان 1391
علی جان داداش من کی سر جاش هست که رویانیان باشه وقتی دکتر بساز بفروشه ، سیاستمدار توی بازار ، .... حالا اینقدر به این همشهری ما گیر نده تصدقت ، در هر صورت خیلی مردی علی آقا ما دوست داریم
محمود---ن 1 آبان 1391
آقای علی دایی درست است رویانیان آمدنش در ورزش اشتباه بوده اما سر شما هم تو یقله .... پدر خانم شما کی هست رفت و آمد شما به امریکا برای چیه؟؟؟؟ تو هم بقول خودت که لاوی نداری وفقط اون بالایی را داری مثل تو میلونها نفر...لاوی نداشتند و شدن دایی؟؟؟؟؟ فوتبالیست خوبی بودی اما مربی خوبی نیستی غیر از سایپا کدام عملکرد را در مریی کری داشتی نشان بده دفاع از خردبین وکریمی هم برا ی شما وهم برای مردم خنده دارومسخره است
نا شناس 1 آبان 1391
به قول آقای کاهانی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نه خیر !! نه !! نه!!
من اصلا آقای رو به نام داهی نمی شناسم ....
من خودم کاپیتان تیم بودم ....
داهی کیه !!!!
نه !!!
من نمی شناسم چنین کسی رو!!!!!!!!!!!!!!!!
نا شناس 1 آبان 1391
یک بار خدا به خاطر غرور زیادت کله پات کرد مثل اینکه هنوز آدم نشدی.
نا شناس 1 آبان 1391
خدايش حفظ كندانشاالله
اين اسطوره فوتبال ايران وجهان را
كه واقعا مايه افتخاراين ملت بزرگ است
امیر 1 آبان 1391
آقای رویانیان فراموش نکردید این جمله حکیمانه را

که فرموده آن بزرگوار بادستمال کثیف نمی شود

شیشه را تمیز کرد شما بااین همه افازات تهمت زدنها

غیبت کردنها سواستفاده از وجه سازی و ...

بعداز ان زدن حرفهایی که اصلا در حیطه شما نیست

کاری زشت است !!! بخدا خودتون چجوری روتون می شه

برعلیه اسطوره های فوتبال ایران اظهار عقیده کنید ...

شما یک قطره عرق برای ورزش این کشور نریختید !!!

چطور می آیید علی کریمی وعلی دائی را مورد حمله

قرار می دهید ...

نباید فراموش کرد بزرگان ورزش مثه شما سیاسیون

نیستندکه هرچه گفتید وهرچی شنیدید آنها چهره های

ملی وجهانی ماهستند ماوشما کجای نقطه این اب وخاک

هستیم کجا پرچم این کشور را برافراشتیم تاالان داریم

زیر این پرچم راحت زندگی می کنیم ...

آقای رویانیان !! علی دایی چندصد میلیون از باشگاه

طلب داره چرا تاالان لب وا نکرده شرم داره درمورد این

شخصیت بزرگ چنین بی انصافی کنی!!!!

ارتا 1 آبان 1391
دایی عزیزم ** درخت کهنسال دوران سرمای سخت و کولاک دیده با یک نسیم تکان نمی خورد
این بادهای پاییزی هم می گذرد
تا ما زنده ایم ملالی به دل راه نده که همه دنیای مایی ای مهر زرتشت
نا شناس 1 آبان 1391
دايي درست مي گويد !!
اون از مديرانمون كه هر پستي بهشون پيشنهاد بدي ، حالا چه بي ربط چه با ربط به مدرك تحصيليشون بدون چون و چرا قبول مي كنند
اينم از فوتبالمون !!!
بابا آدم اگر مثل دايي حرفاشو نزنه كه مي ميره !!!
خوش به حال اون مردمي كه علي رهبرشون بود . عدالت واقعي رو اونا ديدن ولي متاسفانه قدر ندونستن
اناروری ریکا 1 آبان 1391
آقای دایی دوست داریم همیشه درقلب ایرانی هستی وخواهی بود "دمت گرم"
قائمشهری 1 آبان 1391
مگر من از تو به خاطر ریشت می‌ترسم؟ من از بالایی می‌ترسم نه از شما. دین و مسلمانی به ریشه است نه ریش.

یعنی دمش گرم
بهر 1 آبان 1391
بهتر است به دنبال حرمت شکنی همدیگر نباشید با این حال دایی جزو افتخار ایران و آسیا محسوب می شود واز سوی دیگر دور کردن و رنجاندن بزرگتر ها و پیشکسوت ها باعث می شود انسجام درونی تیم نیز در دراز مدت خدشه دار شود واین به نفع تیم بزرگ پرسپولیس نیست.
رومینا 1 آبان 1391
دایی جان اون موقع که تو در فاصله 18 متری خط حریف نفس می گرفتی و استراحت می کردی همه پنالتی ها را خودت می زدی تا اقای گل بشی این اقا پشت خاک ریزها داشت خرج ارپیچی ها را میگذاشت تا شهید بشه ثانیا چطور واسه تو همه چیز مال اون بالا سری و بقیه وسیله ولی واسه یک نفر اوردش و ...
ramin 1 آبان 1391
آقاي دايي واقعاً دمت گرم. جيگرم حال اومد.
نا شناس 1 آبان 1391
این بابا خیلی جو گیر شده هر چی می خواد میگه ، بی احترامی میکنه ، جالب اینکه کسی هم حرفی نمی زنه
محمد 1 آبان 1391
دایی جان در شان تو نیست که این حرفها واین تهمت ها رابزنی شما خدای ناکرده مربی هستی الگو هستی خیلی مغرور شدی خیلی حاشیه درست کردی برای پیروزی خیلی ضربه زدی تو و کریمی به خون هم تشنه بودین چطور الان داداش شدین تو رو خدا بس کن بس کن ...................................................
نا شناس 1 آبان 1391
رويانيان مرد دس دكته.
نا شناس 1 آبان 1391
واقعيت حرف دايي چون و چرا نداره
با اين بيچاره گي ملت رويانيان بجاي رعايت كردن سقف ميگه ...
نا شناس 1 آبان 1391
رویانیان هم دور برداشته بابا
زد خودشو خراب کرد
الآن خوب شد آقای رویانیان ؟
نا شناس 1 آبان 1391
دمش گرم
ککککک 1 آبان 1391
تو یکی از مردان ایران زمینی علی جان خدا پشت و پناهت
نا شناس 1 آبان 1391
دایی یک اسطوره است ولی رویانیان یک پیجک او فکر کرد دایی هم مجری برنامه شبکه 5 بود که اون برخورد را با او داشت. افرادی مثل رویانیان در پرسیولبس و مقداد نجف نژاد در استقلال ماموریت دارند تا این دو باشگاه مردمی را نابود کنند ور ویانیان منتظر پاسخ همان پرسپولیس ها بایستی باشد که به اسطوره آنان توهین شده است .
محمود----ن 2 آبان 1391
رویانیان توهین و اهانتی به دایی نکرده گفته شما طلبکار هستی حق توست شکایت بکن پولت را بکیر حرف بدی هم نبوده قرداد دایی با مدیرعامل قبلی بوده چون زمان گذشته رای دادکاه مجوز پرداخت میشود حرف رویانیان به دایی این بوده که چراسال قبل وقتی دو کل زدی مقابل تماشاچی عصبانی پرسپولیس دست را مشت کردی خوشحالی کردی پس تو پرسپولیسی نبودی تو فقط دنبال چیب خودت هستی ...حق بعدی هم با رویانیان است دایی سال قبل دو هیچ برده خوشحالی کرده دست مشت کرده حا ل همه را کرفته حالا این کار را رویانیان کرده چیزی که عوص داره کله ناره
نا شناس 2 آبان 1391
رویانیان اشتباه تاریخی مرتکب شد و حرمت خودش را له کرد...نشان می دهد که مدیر با تجربه ای نیست.....
رضا 3 آبان 1391
,واي برآن روزي كه پول و قدرت باهم يكي شود
فرشید عزیزی 4 آبان 1391
متأسفانه سیستم مدیریتی کشور به گونه ای است که مدیران ما در پست های تخصصی شان بکار گیری نمی شوند و ما بارها شاهد این قبیل مسائل بدلیل نا آگاهی های آنان بوده ایم. علی دایی یک اسطوره در ورزش فوتبال این کشور و همینطور دنیا هست که همه ما به زحمات بی شائبه ایشان برای فوتبال این مملکت اطلاعات کافی داریم. امیدوارم ضمن حل این مضل مدیریتی کشور توسط مسؤلان توانمند و دلسوز، از تکرار این قبیل مسائل با شفاف سازی و صداقت در اعمال و گفتار جلوگیری شود.
فرشید عزیزی 4 آبان 1391
متأسفانه سیستم مدیریتی کشور به گونه ای است که مدیران ما در پست های تخصصی شان بکار گیری نمی شوند و ما بارها شاهد این قبیل مسائل بدلیل نا آگاهی های آنان بوده ایم. علی دایی یک اسطوره در ورزش فوتبال این کشور و همینطور دنیا هست که همه ما به زحمات بی شائبه ایشان برای فوتبال این مملکت اطلاعات کافی داریم. امیدوارم ضمن حل این مضل مدیریتی کشور توسط مسؤلان توانمند و دلسوز، از تکرار این قبیل مسائل با شفاف سازی و صداقت در اعمال و گفتار جلوگیری شود.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.124 seconds.